reklama

Zahradníkuv rok

dnes začínam názvom milej knihy kolegu - zanieteného záhradníka a príležitostného spisovateľa Karla Čapka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Verím, že by mu nevadilo, že som si ho požičal na uvedenie môjho plánu ponúknuť niektoré moje záhradnícke poznatky a skúsenosti tým, ktorí budujú, zveľaďujú, upravujú a hlavne milujú svoje záhrady, záhradôčky, parky, zelené balkóny a iné formy zelene.

Sľubujem, že sa pokúsim všetky informácie podávať v odľahčenom tóne, ale tak, aby nestratili na význame a mal z nich aspoň niekto osoh. Čiže napíšem, čo ma napadne, ak napadne niečo, čo nenapadlo mňa, vás, napíšte, budem sa snažiť reagovať.

Október v záhrade... tak takto sa bude volať prvá časť, no keďže môj malý Samko ešte nespí, musím prerušiť písanie a venovať sa niečomu (niekomu) dôležitejšiemu. Zatiaľ si pripravte otázky... :-)

Milan Beutelhauser

Milan Beutelhauser

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

záhradník, milovník prírody, kvalitného vína a priateľ múdrych ľudí. Zoznam autorových rubrík:  Záhradníkov rokDendrologická abecedaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu